Irodai jóga /Office jóga angol nyelven is

Miben segít a Feelgood Yoga Irodai jóga programja?

A Mindfulness jótékony hatásait egyre több cég ismeri fel Magyarországon is és használja hatékonyan. Hiszen a vállalat teljesítménye az alkalmazottak teljesítményétől függ. Az egészséges dolgozók boldogabbak, költséghatékonyabbak és termelékenyebbek! A Feelgood yoga irodai jóga programja erre specializálódott.

Ezt az egyedi összeállítást magam fejlesztettem ki a tradicionális Hatha jóga alapjaiból. Célzottan a sokat ülő, komoly elmélyülést, odafigyelést, kreativitást igénylő emberek számára.

Nemzetközi irodákban angol nyelven is kérhetőek a Feelgood yoga programjai.

Az irodai jóga jótékony hatása a dolgozókra

  • rugalmassá tesz
  • lazítja a feszült nyak és hátizmokat
  • csökkenti a reakcióidőt
  • fejleszti a memóriát, a problémamegoldó készségeket
  • serkenti a koncentrációt
  • növeli a motivációt
  • oldja a testi és mentális stresszt, feszültséget, depressziót
  • szabályozza a vérnyomást
  • mérsékli a hiányzások számát
  • az irodai jóga még a csapat összetartását is segíti

A munkahelyi jógaórák – időtakarékosan – lehetővé teszik a lazítást és egyúttal a test edzését, formálását, erősítését. Mindezt a dolgozók szellemi, és fizikai állapotának fejlesztése érdekében. A jóga eredményesen használható csapatépítő vagy konferencia programokon is.

Kiknek tartjuk az Irodai jógaórákat?

– A Feelgood Yoga minőségi jógaoktatást nyújt a dolgozók minden korosztálya számára.
– Ezenkívül, magán jógaórákat is biztosít a vállalati vezetők részére akár az irodában, akár az otthonuk kényelmében.

Hol tartunk Irodai jógát?

A Feelgood Yoga mobil jógastúdió igény szerint az irodába, munkahelyre érkezik Budapest egész területén, Budaörsön, Törökbálinton és Budakeszin.
Budapesten kívüli árak külön egyeztetést igényelnek.
Időpontért itt tudsz jelentkezni: Kapcsolatfelvétel az Irodai jógához

Milyen hosszú egy Irodai jógaóra?

Egy átlagos munkahelyi jógaóra 60 percig tart, relaxációs zenével a háttérben. Az óra magában foglalja a pranayamakat (légzési technikákat), az aromaterápiás olajokkal történő relaxációt és természetesen az ászanákat (jóga pózokat), melyek a jógaóra legnagyobb részét teszik ki. A jóga óra tarthat 40 – 90 percig is, az igényeknek megfelelően.

Gondold el, milyen lenne derűs arcú, lendületes, motivált munkatársakat együtt dolgozni!
Szervezd meg nálatok is az irodai jógát, szállj be te is, és próbáld ki, hogy a jóga hogyan tesz produktívvá és energikussá!
Szívesen tartok számotokra próbaórát, hogy ne látatlanban kelljen dönteni.

Gyakori kérdések az Irodai jógáról

Milyen nyelven tartod az Irodai jógaórákat?

Magyarul, vagy angolul. Így velem, nemzetközi irodában dolgozók is élvezhetik a jóga áldásos hatását.
Még sosem jógáztam korábban, és a relaxálás sem megy nekem, ez baj?
Nem, mert az alapoktól fogsz mindent megtanulni. Erről a kezdő hatha jóga résznél tudsz hosszabban olvasni.
Ha nagyon megizzadok, hogyan fogok utána dolgozni?
Annyira fogsz megizzadni, mintha az ebédért futottál volna ki, vagy mint amikor hirtelen felszaladsz a 3.-ra. Ha van zuhanyzásra lehetőség az irodában, akkor erőteljesebb gyakorlatokat is végzünk, ha nincs, akkor kevesebb ideig tartjuk ki az asanakat (jóga pózokat).
Az irodai jógázásnál a nyújtás, a lazulás, a feltöltődés a fő cél, természetesen a tested is alaposan át lesz mozgatva.

Kiknek való az irodai jógázás?

Olyan irodai dolgozóknak, akik alapvetően sokat ülnek, vezetnek, számítógépet használnak és stresszel járó feladatokat oldanak meg minden nap.
A helyes testtartás megtanítása mellett elsősorban nyújtó és lazító gyakorlatokat sajátíthatsz el, melyek a hosszas és helytelen ülőpozícióból adódó nyak, derék és csípő fájdalmakra kínálnak megoldást.

Kinek nem való az irodai jóga?
Ha sosem fáj a hát és nyakizmod, ha minden reggel tökéletesen kipihenve ébredsz, a szorongást messziről sem ismered, rendszeresen meditálsz, a félmaratont évente kétszer könnyedén lefutod és minden kollégáddal harmonikus kapcsolatot ápolsz.

Milyen teremben célszerű tartani az irodai jógaórát?

Az órák akár egy tárgyalóteremben vagy akár egy közösségi térben is történhetnek.

Milyen öltözékben jógázzak az irodában?

Kétféle lehetőséget ajánlok, az egyik hogy kényelmes ruhába öltözöl (melegítő, rövidnadrág, jógaruha, bármi laza szóba jöhet) a másik, hogy maradsz az utcai ruhában és cipő nélkül, széken ülve végezzük a légző és nyújtó gyakorlatokat. Természetesen az első megoldás az ideálisabb. A relaxációhoz azonban itt is ajánlani szoktam, hogy egy jógamatracon pihenj meg.

Én kezdő vagyok, de több kollégám már évek óta jógázik, ez gondot jelent?

Jobb, ha a csapat nagyjából egy szinten van, ha nem is jóga, de fittség tekintetében. Természetesen differenciált feladatokat adok, ha látom, hogy erre van szükség illetve az első alkalommal a célokat és az csoport igényeit alaposan átbeszéljük.
Nincs jógamatracunk
Viszek magammal.

Rendszeresen sportolok, nekem minek a jógázás?

Az edzőtermi edzések, futás tökéletes kiegészítője a jóga, hiszen többet fogsz nyújtani, lazítani, de ami mindenképp lényeges különbség, hogy megtanulsz relaxálni is.

Melyek a legmegfelelőbb időszakok az irodai jógára?

A jógaórákat általában reggel, ebédidőben, vagy este munka után célszerű tartani.
Az óra előtt 2 órával ne egyél szilárd ételt és légy hidratált. Fél órával az óra előtt azonban a legjobb már folyadékot sem fogyasztani, óra közben csak pár korty víz ajánlott, óra után azonban igyál minél többet.

Lunch-time jóga

Az ebédidőben való jógázással nem maradsz le az étkezésről, de garantáltan felfrissülsz testileg és szellemileg egyaránt. Ilyenkor szoktam ajánlani a 40 perces turbó jóga változatot, ami után 20 perc alatt el lehet fogyasztani egy könnyű ebédet. Heti 1 turbó jóga már javít a közérzeteden, a teljesítőképességeden.

Növeld a hatékonyságot a cégednél! Kérj időpontot te is a dolgozóidnak – akár egy próbaórára – hogy mihamarabb élvezhessék az irodai jóga nyújtotta előnyöket!